10 rzeczy, które musisz wiedzieć o witaminie D

10 rzeczy, które musisz wiedzieć o witaminie DWielu ludzi zna tylko o podstawach witamina D i co to pochodzi od słońca. Ale witamina D, i chwyta go, ma kluczowe znaczenie dla zdrowia kości, zdrowie serca, zdrowie układu odpornościowego, zmniejszając stan zapalny i profilaktyce niektórych chorób.

1. Witamina D jest przechowywany w organizmie

Witamina D, która jest również nazywany кальциферол, to zaliczają (rozpuszcza się w tłuszczu) witamina. Jeśli masz wyższe poziomy witaminy D, niż twój organizm potrzebuje, można go przechowywać przez dłuższy czas w tkance tłuszczowej i wątrobie. To oznacza, że nie potrzebujesz witaminy d codziennie i że twój organizm może czasami obejść się bez niej w ciągu kilku miesięcy, liczyć na swoje zapasy tłuszczu.

2. Witamina D jest przydatna do kości

Najważniejszą funkcją witaminy D w organizmie pozwala na efektywne wchłanianie wapnia i fosforu, a także jest niezbędny do prawidłowego wzrostu i przebudowy kości.

3. Witamina D pomaga lepiej

Witamina D odgrywa ważną rolę we wspieraniu zdrowego układu odpornościowego. Witamina D był związany odgrywa ważną rolę w stymulowaniu i aktywizacji ludzkich komórek T, które są odpowiedzialne za różne funkcje odpornościowe.

4. Witamina D pomaga w walce z depresją

Witamina D był związany z ilości serotoniny (hormonu nastroju i szczęścia) swoje wersje mózgu. Niedobór witaminy D może być związana ze zwiększonym poziomem lęku i depresji. W ten sposób ludzie o niskiej zawartości witaminy D mogą być bardziej skłonni do depresji.

5. Mieszkańcy wioski, może być konieczne więcej witaminy D

Jeśli mieszkasz w mieście, gdzie istnieją bardzo małe szanse na wejście w kontakt ze słońcem, lub jeśli zawsze używać ochrony przeciwsłonecznej, gdy idziesz na zewnątrz, nie mając wystarczająco dużo słońca może powodować niedobór witaminy D.

6. Gdzie można znaleźć witaminę D6. Gdzie można znaleźć witaminę D

Witaminę D można znaleźć w małej grupie żywności, takich jak ryby i jaja, a także naturalnie wytwarzane w organizmie, gdy twoja skóra jest narażona na działanie promieni ultrafioletowych słońca. Można go również przyjmować jako suplement diety.

7. Czarni ludzie mają tendencję do niedoboru witaminy D

Melanina (pigment, który nadaje skórze ciemniejszy) jest naturalną ochroną przed słońcem. Dlatego ciemnoskórych ludzi, być może trzeba będzie prawie dziesięć razy więcej promieni słonecznych, aby produkować ilość witaminy D osób z łagodnym do twarzy należy.

8. Witamina D musi być aktywny

Witamina D musi przejść skomplikowany proces biologiczny, zanim twój organizm jest w stanie go używać. Proces ten odbywa się w nerkach i wątrobie. Organy te aktywują witamina D i przygotować go, aby być wykorzystywane do różnych funkcji w organizmie.

9. Zrobić test na niedobór witaminy D

Jest tylko jeden sposób, aby dowiedzieć się na pewno, jeśli nie są z niedoborem witaminy D I oto, biorąc badanie krwi. Jeśli uważasz, że może być niewystarczająca, odwiedź lokalnego GP, aby poziom witaminy D testy.

10. Starsi ludzie potrzebują więcej witaminy D10. Starsi ludzie potrzebują więcej witaminy D

Osób 50 lat i powyżej należy zbadać na niedobór witaminy D. Im starszy organizm, tym trudniej będzie tworzyć witaminy D. osoby starsze również mają tendencję do być w pomieszczeniu częściej, które mogą przyczynić się do niższych poziomów witaminy D.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *